Zamówienia złożone w dni robocze Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 16.30 przygotowane zostaną i przekazane wybranej firmie kurierskiej maksymalnie do 24h od potwierdzenia, którym będzie:
potwierdzenie wykonania operacji przez operatora płatności , w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem płatności: ,,Przelew elektroniczny lub karta płatnicza”
wpływu przelewu na konto bankowe wskazane przy zamówieniu , w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem płatności: ,,Przelew bankowy”
Zamówienia złożone w pozostałe dni Zamówienia złożone w dni wolne od pracy i święta realizowane będą standardowo w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu, w którym zamówienie zostało potwierdzone.
Czas dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie Towary zamawiane w sklepie Clineo.pl wysyłane są tylko do adresatów na terenie Polski.
Firmy kurierskie z którymi współpracujemy gwarantują następujący serwis:
InPost Paczkomaty – maksymalny czas dostarczania paczki do paczkomatu to 48h (2 dni robocze; 98% przesyłek trafia do paczkomatu już po 24h). Paczkomaty InPost działają przez cała dobę więc przesyłką można odebrać o dowolnej porze.
InPost Kurier – gwarantuje dostarczenia przesyłki do odbiorcy w przeciągu 24h (1 dzień roboczy) od momentu nadania paczki. Przesyłki dostarczane są w dni robocze między godziną 8:00 a 17:00
DPD Kurier – gwarantuje dostarczenia przesyłki do odbiorcy w przeciągu 24h (1 dzień roboczy) od momentu nadania paczki. Przesyłki dostarczane są w dni robocze między godziną 8:00 a 17:00
Raben Kurier – gwarantuje dostarczenia przesyłki do odbiorcy w przeciągu 48h (2 dzień roboczy) od momentu nadania paczki. Przesyłki dostarczane są w dni robocze między godziną 8:00 a 17:00
Paczka w Ruchu – maksymalny czas dostarczania paczki do wybranego punktu to 96h (4 dni robocze) od momentu nadania paczki.
Po nadaniu przez nas przesyłki kurierskiej na podany adres e-mail każdy Klient otrzyma informację o numerze swojej paczki wraz z instrukcją gdzie można sprawdzić jak przebiega proces dostawy.
Uwaga: Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. Jeśli stan opakowania wskazuje na możliwość powstania uszkodzenia podczas transportu prosimy o sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera. W przypadku gdy towar został uszkodzony konieczne jest sporządzenia protokołu szkody.
Newsletter
Zapisz się na newsletter i odbierz KUPON RABATOWY WYSOKOŚCI 5% na zakupy
Kupon obowiązuje dla zakupów o wartości minimum 100 zł i nie obejmuje produktów w promocji.
Płatności:Bezpieczeństwo:Dostawy:
Zapisz się na newsletter i odbierz KUPON RABATOWY WYSOKOŚCI 5% na zakupy